... Maar ik denk dat ik nu een beetje offtopic ga
Een beetje een zijstapje in die topic; maar hoe komt het toch dat mekaar het licht in de ogen niet wordt gegund? Als je vervolgens die foto hebt en dan nog neit wil delen....Ik merk zelf tijdens het treinenspotten ook dat men van alles probeert om je maar weg te krijgen oid
En als je blijft denken dat iedereen om toestemming moet vragen alvorens een foto te mogen gebruiken heb je het ook niet echt begrepen.
Persoonlijk zou ik niet weten waarom ik plaatjes zou maken als ik ze niet zou delen op het net, omdat ik persoonlijk niet zou weten wat ik er anders mee moet.
Laat het gaan, leg het naast je neer, zuurpruimen, azijnpissers, matennaaiers en andere pisvlekken vind je op elk forum.
Wat is het probleem nu eigenlijk ?Als je als "webmeester" niet de ruggengraat hebt om piepels de toegang te ontzeggen zou ik geen forum openen.En als je blijft denken dat iedereen om toestemming moet vragen alvorens een foto te mogen gebruiken heb je het ook niet echt begrepen. Naar wij dachten.
Schei toch uit. Met fatsoen heeft het niets te maken. Internet is een publiek medium. Publieker kan het gewoonweg niet.Dan ga je toch niet jammeren om een foto.
Het jatten daarvan is net zo strafbaar als het jatten van je auto. Lees het wetboek er maar op na.