Waar is dat karkas nu?In die plan E kunnen ze wel een interieur uit een plan U plaatsen
Kan je trouwens met zes plan K rijtuigen een realistische samenstelling maken? Met de resterende plan E en W erbij kan je wel iets, maar met alleen plan K?
Kan je trouwens met zes plan K rijtuigen een realistische samenstelling maken?
bewaar zoveel mogelijk, gesloopt is definitief weg... Dan nu maar een hele rits bewaarde plan U's, over 20 jaar heb je dan nog maar 1 rijdende over maar wel een berg onderdelen om die rijdend te houden. Verkommerend materieel en gebouwen zijn misschien geen hoopgevend gezicht, maar ze zijn er in elk geval nog. Wat dat betreft is er voor bijvoorbeeld de poolse manier van doen wel wat te zeggen, overal staat al dan niet incomplete vage ouwe troep waar toch geen geld voor is om het op te knappen, waarschijnlijk gebeurt dat ook nooit, maar je ken nie wete. Ondertusen vreet t geen brood zolang niemand zich ermee bemoeit.
Dan heb je een aardig rijtuig met een totaal niet kloppend interieur.Kun je dat dan nog wel historisch bewaard noemen ?
Ik vermoed dat je in Polen meer stallingsruimte hebt op het spoor dan hier in Nederland...
Moet het per se realistisch zijn? Wat mij betreft (maar ja, wie ben ik) zet de VSM een trein met een groene bolkop, turkooise D's en bauwe K's op de rails. Lekker belangrijk of het realistisch is...
Basilicum heeft natuurlijk gelijk, maar een sleep Plan E of Plan D was mooi geweest. Die zijn er echter niet meer voldoende ..
en als uitzondering de groene ABC7301 aangezien die geen andere kleur behalve meetwagen bruin gekent heeft.