Er zou eigenlijk ook alweer een topic moeten worden geopend over de voortgang van de 1700.
Dat is er al, maar dan op Somda
Ook ik heb een tekst van mijn werkgever zitten lezen waarin weer sprake was van de inzet van DDM. Welk DDM er bedoeld werd is mij niet helemaal duidelijk geworden. DDM-1? Of toch DDM2/3 alias DD-AR? Of misschien wel DDM als algemene term voor een dubbeldekker?Geen idee, maar hoop doet leven.Wellicht een leuk idee om van een standaard stam DDM-1 de 1800 te vervangen door een ICR BDs (stikken er toch van) en dan een 1700 tegen de Bvk...Leuk voor de hobbyisten, geen extra opleiding voor personeel en geen kleine serie afwijkend materieel.mvgSander
slaat kant noch wal
En dit zelfgemaakte spreekwoord raakt als een tang op een varken...
Wellicht een leuk idee om van een standaard stam DDM-1 de 1800 te vervangen door een ICR BDs (stikken er toch van) en dan een 1700 tegen de Bvk...Leuk voor de hobbyisten, geen extra opleiding voor personeel en geen kleine serie afwijkend materieel
Dat is er van de 1800 ook. En hoe weet ik anders dat die 1700-en terzijde staan Wikipedia zegt lan niet niet alles.