Treinen voeden bedoel ik mee dat dat de zonnepanelen ervoor zorgen dat de treinen kunnen rijden alleen gevoed door zonnepanelen.Stig: duh
´tuurlijk kan dit, mijn creatie van vorig jaar:ik moet hem eens opzoeken, met dit weer rijdt hij vast als een speer.nog een filmpje als bewijs van de werking:http://s897.photobucket.com/albums/ac173/tamtamm/?action=view¤t=MVI_0277.flv
Maar kunnen wij teruggaan naar het onderwerp Hoe wij denken over treinen op zonne-energie ( in 1:1) zonder al te technische verhandelingen
Hoe kun je nou iets zinnigs erover zeggen zonder kennis te hebben genomen van de economische en technische mogelijkheden en onmogelijkheden? Dan krijg je al snel het: "ik vind een windmolen niet mooi dus het is stom" verhaal.
Dat besef ik maar betekent ook al heel snel einde discussie.
Zomaar terug leveren aan het net gaat trouwens ook niet! Je zal als klant/bedrijf een teruglever contract moeten hebben met je energiebedrijf anders leverd het niet veel op dan dat je alleen bezuinigt op je eigen verbruik.
Je hoeft niet perse een teruglevercontract te hebben. Maar je moet wel toestemming hebben om een opwekmachine aan het net aan te sluiten. Dat mag je niet zomaar op eigen houtje doen.