de 1779 gebruiken we om de fyra ICRm-en te testen buiten. (lees binnen te weinig plek).Maar nogmaals als er interesse is om aan de andere kant van het hek te kijken, er is een mogelijkheid.(legaal en op zaterdag).Als we dat onder de naam van beneluxspoor willen doen wil ik eerst van het bestuur weten of deze erachter staan.
Verder doet Haarlem nu ook herstel aan 1700'en. Door de komende verhuizing van Tilburg is hier minder plaats en is het schadeherstel naar Haarlem gegaan, inclusief personeel.Op 5 juni stond er al een binnen met elektrische schade.http://www.flickr.com/photos/cklx/4671947180/sizes/l/CKLX
Ik heb toen gehoord dat overtollige DDM stuurstandrijtuigen waarschijnlijk allemaal naar de sloper gaan. Na de verbouwing tot DDZ zijn veel stuurstandrijtuigen niet meer nodig. Die gaan de weg van al het oud ijzer. Over het lot van DDM1 wordt nog steeds getwijfeld. Als de reizigersaantallen weer aantrekken, kan hun leven nog even gerekt worden. Anders rest voor deze rijtuigen ook niets anders dan sloop. Ze zijn immers al 30 jaar oud.