Ik kan het stel ook niet vinden op www.nmld.nl.
Natuurlijk, alles kan, maar de vraag is of je het wel wilt. De laatste keer dat het stel überhaupt van Amersfoort weg is gekomen is over een week precies vier jaar. Praktisch alle ramen in het stel zijn kapot, dus het weer heeft vrij spel in het stel. Het casco zal ook aardig gereviseerd moeten worden. Maar inderdaad, het kan opgeknapt worden. Als je even bij Haarlem langsgaat met een flinke zak geld, durf ik te wedden dat die binnen een week droog binnen staat en over een tijdje er weer als nieuw uitziet. Maar ja, die flinke zak met geld ontbreekt waarschijnlijk...Overigens bestaan de Bk1 522 + B 522 (ex-BD 527) nog. In de nacht van 1 op 2 april 2012 zijn deze naar Haarlem gebracht voor uitbouw van meetapparatuur voor EMC bij de HSL-Zuid. De meetapparatuur is aan de buitenkant nog zichtbaar; de binnenkant weet ik niet. Deze twee bakken lijken nog in redelijke staat.Als je dus al een Plan T wilt bewaren, kan je beter de helft van de 522 bewaren met de beste helft van de 526. Van de andere helft pluk je onderdelen, voor zover die er nog opzitten. Bakwisselingen had je in het echt ook, dus het zou moeten kunnen.