Huub, ter info. 1 piepje is ingecheckt, of, bij uitstappen, uitgecheckt. Geen piepje is kapotte of niet werkende kaartlezer. Twee piepjes is niet ingecheckt.
Nou, ik vind dat Huub zich kranig heeft geweerd. Nu wel volhouden natuurlijk, anders krijg je dat gepiep nooit onder de knie en zit je je telkens maar weer een hele reis zorgen te maken. Kortom, als dat het nou is. De strippenkaart was intertijd een stuk lastiger.
En dat maakt het voor de incidentele reiziger weer onduidelijker.Reis je met NS dan betekend 1 piepje dat je bent ingecheckt en 2 piepjes dat je bent uitgecheckt.Lekker duidelijk NOT
Bij Connexxion redelijk duidelijk af te lezen, maar als er meerdere reizigers tegelijk uitchecken blijft de afscheid tekst staan, en hoor je geen toon per uitchecker.
Dat het maximale tarief wordt ingehouden en dat je dat maar weer moet zien terug te krijgen.
En zeg nou zelf, de eerste autorijles, die ging pas beroerd. Maar het is zelden reden om een systeem erg negatief te beoordelen of het helemaal op te geven.
Een mens moet zoveel leren en waarom moet een ov-systeem de eerste keer kristalhelderklaar zijn?
Het gaat naar mijn ervaring eigenlijk nooit erg mis. Nooit wat van gemerkt in ieder geval.
Maar, controleer je dan ook iedere reis kwa juistheid? Daarmee bedoel ik niet even je account bij ov-chipkaart.nl controleren, maar echt je bestemmingen invoeren in 9292 om te zien of de prijs die jou gerekend is, wel klopt?