Dan heb ik de lengte van de bakken nu dus goed, want ik heb er niets meer afgehaald. Inderdaad oogt het vreemd, omdat voor het zicht de cabinedeuren dichter bij de andere ramen en deuren moeten zitten, maar de lengte van de totale bak is zo wel goed.Ik heb een andere methode toegepast voor het op de juiste breedte krijgen van de koppen. Dus geen zaagsnede en soldeerbout voor ontspanning, maar gebruik makend van kennis met het bouwen van resin van Artitec en Kleinspoor. Resin wordt vervormbaar in heet (kokend) water. Dus ik heb de breedte van de wanden van de koppen opgemeten. Keurig overal 1,4mm. Vervolgens heb ik van styreen een mal gemaakt, die precies de breedte van de bakken is minus 2,8mm. Met deze mal ertussen hou je de kop alleen met de deuren tot en met het driehoekige raam in heet water. Een minuut lang. Als je dan de kop eruithaalt, valt ineens de styreen mal, die er eerst stevig in klemde, er tussen uit. Snel de mal uit het water gevist en weer ertussen geschoven en zo de kop laten afkoelen. En ja, de kop past dan meteen. Alleen veert de kop een klein stukje terug, maar veel minder dan eerst. Dus voor het beste resultaat moet je de mal net iets breder maken.mvg,Ivo