Gerco zijn de dakplots al te verkrijgen?groetHarrie van Veen
De meesten onder ons liggen lekker te slapen, ga ik zo ook doen, maar eerst nog even wat posten
Wat vind ik het verrekt jammer dat ik morgen niet kan. Ik had het treinstel heel graag eens willen zien. Maar mischien kan dat later nog eens als het treinstel rood is.
Voor wat betreft die vouwbalgjes. Je hebt toch ook van die "echt werkende ".Volgens mij heeft Chris er een paar op zijn gekoppelde koplopers (gekoplopers ?)zitten.
Annette (mijn echtgenote) is al bezig om mij in schaal H0 na te maken zodat ik straks mee mag reizen in de eerste klas van de plan U.Zodra ik weer naar Houten kan en Karst is er ook dan zal ik mezelf in H0 ???overdragen .
Ik vraag me af of te toegangsprijzen van Houten nu ook omhoog gaan als Karst arriveert
Wil ik gaan zeuren over een naad bij de kop, zie je geen naad. Ook niet als het strak is gespoten.
1. Laat je de onderkant van de hondekop zo zitten, is deze helemaal hetzelfde als bij de plan U of ben je lui geworden.
2. Waarom heb je twee machinisten zitten je trein, of is één van de twee een luie conducteur.