Met de vage herinneringen van een 'vonkentrekker', opgedaan in de tekenles zo'n 25 jaar geleden. Ik dacht dat het nog niet zo slecht gelukt was
En nu naar bed !
Ik zou hier bijna niets typen omdat ik er stil van ben, zo mooi.Maar als ik niets typ dan kan ik ook niets plaatsen, dus dan toch maar even iets gezegd. Wat mooi !!!! .
@StigIk heb de dikte nodig vanwege de lijmvlakken, en als holle 'container' voor de eerder beschreven fosforbronsstaafjes. Alles dus met het oog op de robuustheid. Dat is dus weer zo'n consessie
@HenkDenk je dat dit de plotbare weergave is van de tekening van gister ? ...
... Of je er ook iets van kan bouwen is weer iets anders...
...ik weet niet wat het nut is van de verschillende gaten op de tekening en waarom het draaistel perse een bepaalde vorm heeft (bijv, waarom zitten er zoveel inkepingen in, waarschijnlijk voor het zicht, koppelingen en andere zooi)
...Als je in styreen assen gaat hangen, lijkt het me verstandiger als je gaat lageren...
Als ik je AutoCAD tekingen zie, snap ik ook niet direct hoe je het wil gaan construeren. Volgens mij wil je veel laagjes styreen op elkaar gaan plakken, maar je zou ook tussenschotjes kunnen maken en als het ware een lege binnenkant nemen (net zoals ik met mijn loc heb gedaan).
En over het pakket AutoCAD... Je bent er verder mee dan ik na mijn eerste twee uur.
...Maar ik moet zeggen, petje af voor je paintshop-pro tekening...
...maar of je die assen met de huidige tekening goed werkend zou krijgen... Ik heb mijn twijfels...