@Michiel, Wees niet bang, deze trein ga ik niet nabootsen. Vindt 'm met m'n dubbeldekkertje toch leuker.
Boppard bestaat in het echt, ligt ook echt langs de Rijn en er takt inderdaad een lijntje af naar het hoger gelegen Emmelshausen. Boppard 1:160 is geen natuurgetrouwe nabootsing van de werkelijke plaats aan de Rijn. Het moet de sfeer van de spoorlijnen langs de Rijn uitademen
Heb je dan geen last van treinen die elkaar schampen, ik heb dat ook eens gedaan bij een stukje bocht met FL in Ho maar toen gingen de 282 mm (FL) rijtuigen wel heel erg dicht langs elkaar. Dus dat heb ik toen weer teruggebouwd naar de standaard bochtstralen van Fleischmann.Groet Petertrein81,
Nou, succes met je bogen en als er nog vragen zijn dan hoor ik het wel. Ik wil ook wel wat specifieke foto's voor je maken on request, maar dan moet je echt even 10 dagen geduld hebben...JJ
Tip: pak het langste rijtuig. Houd het in het midden vast met een viltstift o.i.d. aan de binnenkant, en "rijd" dat zo de bocht door. De viltstift gaat dus met het rijtuig overhangen. Voila, de streep die je zo hebt getrokken is de "no-go" area.