Het zou natuurlijk heel erg mooi zijn als Edwin Langeveld ("Kleinspoor") begin volgend jaar in Nürnberg met een Aec zou komen... Scheelt voor een heleboel mensen een heleboel snijden en plakken Misschien zou een email bombardement helpen? (Geintje)
Welke draaistellen (en vooral) met welke aspotten zitten er onder het roco model? De oorspronguitvoering moet natuurlijk glijlagers hebben. Ik vermoed (omdat Roco niet zelf de vroege versies heeft uitgebracht) dat er rollagers onder zitten?
Ik zou het juist goed vinden als Roco met een Aec zou komen. Dan hebben ze bijna alle typen geleverd. Nu missen er uit mijn hoofd nog 3 typen.
Schei jij eens even uit Heb ik me daarvoor het leplazerus zitten snijden en plakken...
Aec, ABecm, mABD, Cesc.Met een nieuwe (correcte!) mB4D erbij kom ik op vijf typen.
Alles voor de hobby, he...
Nou.... alles? Maar ja... met de Cec zijn ze me ook al voorgeweest!
Aec, ABecm, mABD, Cesc.Met een nieuwe (correcte!) mB4D erbij kom ik op vijf typen. En hoewel ik het niet verwacht, mag Roco ze wat mij betreft allemaal op de markt zetten.Grtz,Ton
P.S. Gerrit, dat boek heb ik ook pas sinds vorige week in huis. Geeft aardig wat extra informatie