DCX75
Overigens in de beide BR 189's van mij de condensator eruit gejeunt, en er een Lenz Silver Mini ingeramt.
Hallo,Licht dit niet aan de condensator die tussen de motor contacten zit op de printplaat?Ik heb afgelopen zaterdag de BR 189 MRCE Displok gekocht en voorzien van een zimo decoder het enege wat deze deed was zeer schokkerig op volle snelheid volgens de regelaar.Dit kwam door de condensator na verweidering geen probleem meer.
Very strange Rob,Jij hebt hem voor mn neus weggekaapt dus heb der rooie zusje maar genomen en thuus decoder erin en helemaal geen problemen. Heb zelfs eerst met een Bachmann geprobeerd om te testen maar de kap ging niet goed dicht. Dus toen maar een 025 erin en ook hier geen enkel probleem mee.
Dank voor alle reacties, al heb ik er niet veel aan. Het "koolborstelstof" verhaal geloof ik niet, want beide loks zijn nagelnieuw. Ik heb trouwens in veel andere loks de Uhlenbrock 73400 tot volle tevredenheid. Dus.............ik ga wel weer even "stoeien". Als ik er niet uit kom meld ik me wel weer.Jan
na verwijderen van de smd conensator als een zonnetje rustig zoemen noch stiller als de tulp van minitrix.Groetjes Rob