Het is een afkorting voor in ieder geval.Dus taaltechnisch zou je er punten tussen “moeten “ zetten denk ik.Maar het is niet zoiets als “hullie “ wat niet bestaat haha
Wel opvallend dat je mogelijk een scheldpartij verwacht na een vraag over taal... ook goedbedoeld dit.
Op het moment dat wij constateren dat het product afwijkt van de omschrijving, kan het zijn dat wij een retourzending toestaan.
Wat als jij nu bij verzender/OPP aangeeft dat JIJ de retourzending beschadigd hebt ontvangen?
Mocht er onverhoopt een probleem zijn met het retourpakket, kan je dit voor nader onderzoek melden.
Ik heb het pakje zojuist retour ontvangen. Gelukkig in goede, werkende conditie.Het gaat om een Roco Figee kraan 40106. Die werkt echt alleen maar op DCC en 14 rijstappen. Dat stond er duidelijk bij in de advertentie, maar daar ligt wel de oorzaak van het niet goed werken van de kraan.Ik heb die kraan aangesloten op de ESU Ecos en die werkt perfect, dus de claim dat de kraan niet werkt was niet terecht.Er is een spijltje van een trappetje afgebroken, dat kan voor een gebruikt artikel en is eenvoudig te repareren met een beetje lijm.Blijft over het afgebroken draadje van de magneet, net achter het stekkertje. Ook dat is te repareren.Ik heb een video van de werkende kraan naar de koper en naar OPP gestuurd.Dus ik ga een paar reparaties uitvoeren en de kraan gaat opnieuw op marktplaats. Maar nu zonder kopersbescherming.
Goede foto's maken van het verpakte product is inderdaad wel een goed idee