Interessant verhaal en herken ik wel. Om even op dat van die feedback en Catawiki in te haken, snap ik goed wat je zegt. Vooral winkels dat items aanbieden op Catawiki vinden blijkbaar de 'feedback na aankoop' heilig. Al zie ik gewoon dezelfde items soms in zelfs dezelfde specifieke veiling of soms een week na elkaar voor een (veel) hoger bedrag geveild worden bij een (particuliere) verkoper met een veel mindere feedbackscore, dan bij zo'n bekende aanbieder die dus juist op die feedbackscore loopt te hameren. Ik heb vaak het idee dat grotendeels van de kopers gewoon eerst ingaat om het product zelf en die feedback maar bijzaak is. Dat zie je dus terug in grote verschillen in veilingopbrengsten van dezelfde producten. Heel frappant is dat en dat daarbij ook soms de nieuwprijzen gewoon worden overschreden met eenvoudige massaproducten.Heel eigenaardig is dat om te zien en snap dus vaak die commotie van eens een keer negatieve feedback bij zo'n winkelaanbieder totaal niet. Als je overigens eens tijd over hebt, dan moet je eens de reacties van die lui lezen op zo'n negatieve beoordeling. Hoe ze die kopers dan uitkafferen en wat ik dan lees met stijgende verbazing
... pakket was als gewoon verzending via kiala (3,95) verstuurd terwijl het aangetekend verzending zou moeten zijn...