Tweety, de standaard print werkt gewoon goed. Doet het hier al vele vele jaren. Rob heeft het over de dubbele uitvoering.MvgWim.
Tweety,heel terloops schreef je dat je de 0 van de s88-lpt schakeling had doorverbonden met de railmassa. Dat mag juist niet gebeuren. De railmassa mag alleen aan de massa aansluiting van de s88-module zitten.Dat zou wel eens de oorzaak van je probleem kunnen zijn. Grote kans dat een deel van de adapter-schakeling daardoor gesneuveld is.m.vr.gr. Cees
Ja je hebt gelijk, als ik een s88 van viesmann bekijk, zit dat ook intern hard doorverbonden. Ik had een dergelijke verbinding ook van de rails naar de s88 van mijn intellibox en dat heeft toen tot gevolg gehad, dat die nu bij Uhlenbrock ligt vor reparatie
. Cees, dat kan nooit de reden zijn dat je IB ter reperatie ligt. Het zijn beide namelijk Common-Ground systemen. Dus alle aardleidingen zitten aan elkaar.
Dus dan kan ik beter de weerstanden weer vervangen door de 220 ohm's? Die van 1k hebben tenslotte geen verbetering gebracht en dan heb ik het weer helemaal origineel.