Het betreffende topic Raadplaatje nadert de 1000 pagina's. Alleen gaat de kwaliteit van de bijdragen in het zicht van deze mijlpaal
Die twee goederenwagentjes is onvolledig, er staat ook nog een spoorkraan
Die twee goederenwagentjes is onvolledig, er staat ook nog een spoorkraan. En in 1995 zag het er zo uit.Dit alles in Mägdesprung.Huub
Hoe kun je nu weten of het antwoord onvolledig is, als er geen vraag gesteld is?
gefeliciteerd met de mijlpaal, alleen staan die om de 1609 meter, dus dat duurt nog wel even Groet,Michel
gefeliciteerd met de mijlpaal, alleen staan die om de 1609 meter, dus dat duurt nog wel even
Een plaatje van mijn vader dit keer, lijkt me wel een passend eerbetoon.Uiteindelijk is hij er (mede)verantwoordelijk voor dat ik hier nuttige tijd zit te verdoen met sterretjes verzamelen.De vraag is, waar bevinden dit hanggeval zich. Svp plaatsnaam en straatnaam (of een goede omschrijving waaruit de juiste plek blijkt).Huub
Klopt; 1000 x 15 x 0,075 cm = 1125 m' (uitgaande van een gemiddelde lengte van 7,5 cm per bericht)Je moet toch wat verzinnen als er niets te raden is...
Is het een foto van een paar jaar geleden? Want volgens mij is de loods op de achtergrond alweer een tijdje gesloopt.
bestaat dit nog??