Help me even, waar is in Amsterdam die gracht waar je lekker aan het water kunt eten?
p.s. dat je hier al een paar berichten als moderator zijnde vol off topic gaat, is dat de manier om te erkennen dat de laatste veegactie in dit draadje een wat overenthousiaste actie was? Of ben jij inmiddels geen moderator meer?
Ik kan er in ieder geval niet rouwig om zijn dat een 20-tal reacties die gewoon niet leuk waren zijn verwijderd. Zonder gezelligheid is dit draadje helemaal niet zo leuk, maar we hadden ondertussen te maken met het soort 'gezelligheid' dat je krijgt als je een half krat bier achter de kiezen hebt.
By the way, de raadplaat is Chalons sur Saone.
Oh, en je schrijft "Chalon-sur-Saône", zit geen s in Chalon... wel in "Châlons-en-Champagne" overigens
Naar mijn persoonlijke mening is een aantal incidenten uit zijn verband gerukt en ziet men beren op de weg die er niet zijn. Van gewijzigd beleid is in ieder geval geen sprake. Als de indruk bestond dat bepaalde draadjes 'onaanraakbaar' waren, dan is dat jammer.
[...] maar ondertussen zijn er al 2 die laten doorschemeren dat ze het zelf niet gedaan zouden hebben...