Waar blijft Michel toch........
By the way, de raadplaat is Chalons sur Saone.Huub
Dijon
(Die het gezeur over het vegen langszaam wel zat begint te worden)
De winnaar dient binnen 48 uur deze foto te plaatsen, anders mag een willekeurige deelnemer de raadplaat plaatsen.
In ieder geval is je reactie wel duidelijk. De actie van Mark was dus geen incident, maar gewijzigd beleid. Jammer.
Precies, en de deelnemers zagen dan ook altijd kans om daar zelf een einde aan te maken zonder dat een moderator voor de deelnemers ging bepalen waar wel of geen behoefte aan was. Ging altijd prima.Maar uit de reactie van Mark krijg ik nou niet de indruk dat hij het echt snapt, laat staan bereid is de kou uit de lucht te halen.
Ach, met name de zinsnede:Citaat van: Mark Beekman op 05 November 2011, 11:07:03Ja ik raad ook mee en ik vind het ge-OH tussendoor erg leuk maar op bovenstaande zat ik (en andere gebruikers) niet te wachten.spreekt in dat verband natuurlijk boekdelen...
Ja ik raad ook mee en ik vind het ge-OH tussendoor erg leuk maar op bovenstaande zat ik (en andere gebruikers) niet te wachten.
Er wordt pas actie ondernomen nadat er meerdere gemelde berichten binnen komen en ik als moderator ben verantwoordelijk dit naar een actie te vertalen en dat was in dat geval vegen.
Is dit een (soort van) excuses? En kom maar op met die plaatjes! (Huub.. mocht je dit lezen: plaats aub een plaatje of geven even de beurt weg )
Zie bovenstaande. Er wordt pas actie ondernomen nadat er meerdere gemelde berichten binnen komen en ik als moderator ben verantwoordelijk dit naar een actie te vertalen en dat was in dat geval vegen.
En Huub heeft groot gelijk. Luit
Huub gaat hier echt geen plaatje plaatsen. Ik voel het aan mijn water. Dus het zal wel rustig blijven de komende anderhalve dag.