de oude Ddar rijd met pneumatische remmen. De nieuwe Ddm en Mddm hebben elektropnematische remmen.
En het verhaal over 1 bar uit de treinleiding geeft 1 bar in de remcilinder is onjuist.De basis is inderdaad zo maar het is wat genuanceerder.
@ Jos, Dat kan ik er best bij doen als jij dat wilt @ Geoffrey Korstanje, Perfect! Die technische tekening van de locomotief is precies wat ik zoek.@ Salvador, Ik wil niemand te erg tot last zijn maar als het mogelijk is dan zou dat fantastisch zijn Is het dan de bedoeling om deze via e-mail door te sturen?Gr. Iven
als tegen prestatie et werk stuk wel als pdf bestand even online zetten
Ik ben dan geen machinist, maar verdere verschillen tussen de 1600 en 1700 serie is dat de 1600/1800 ook een andere compressor heeft die veel luidruchtiger is dan die van de 1700, en verder is de chopperinstallatie van een 1700 volgens mij ook wat anders. Ook hiervan is het geluid anders dan bij een 1600/1800.
Dat dit wel wat genuanceerde is weet ik. Maar dit is begrijpelijk voor iedereen. Je kunt er wel dieper op in gaan maar dat heeft voor een precentatie geen zin. Dan zit iedereen ook raar te kijke van waar heb je het over .
http://www.flickr.com/photos/robquaedvlieg/4111829331/http://www.flickr.com/photos/robquaedvlieg/4112595374/no words in tilburg,MVG Fridzie