Zou echter niet vaak voorkomen en eenvoudig zijn op te lossen door ook de wisseltongen te polariseren.
Je kunt het natuurlijk ook voorkomen door je aan de NEM te houden kwa wielafstand
Op je laatste vraag: Nee. Wel moet je een speciale decoder hebben voor wisselmotoren. Of je moet een adapter schakeling fabrieken voor een normale wisseldecoder.
Ik heb voor Tillig Elite gekozen omdat de afstand tussen de bielzen op europese leest geschoeid is. Bij Peco liggen de bielzen veel dichter bij elkaar.
Citaat van: Gripen op 18 november 2006, 19:15:12Ik heb voor Tillig Elite gekozen omdat de afstand tussen de bielzen op europese leest geschoeid is. Bij Peco liggen de bielzen veel dichter bij elkaar.
Leg dat eens uit? Mijn hoofdspoor ligt in Peco, en hoewel ik uit mijn hoofd weet wat de bielsafstand is heb ik het voor de zekerheid nog even nagemeten.De afstand is......., nee, dat ga ik nu niet vertellen, dat mag je zelf doen. Dus hier de uitdaging: meet de afstand tussen de bielzen van Peco, vertel hier hoe groot die is en vertel er dan gelijk bij wat daar niet goed aan is. Daarna zal ik je uitleggen waarom je je vergist.