Nou, waarschijnlijk niet. In de Litfinski handleiding staat geen schema, maar wel een printlayout en een componentenlijst. Daarin komen geen opto's voor, maar wel transistors. Daarom denk ik (weet bijna zeker) dat er geen galvanische scheiding in zit. En dan blijft het altijd oppassen. Vandaar dat ik probeer te achterhalen wat het schema van de 10787 is. Pas als je dat hebt kun je met zekerheid zeggen wat de mogelijkheden zijn.
Als je dan bij de GBM-8 de bedienungsanleitung als zip file download en opent vindt je het schema, ....
Die handleiding had ik al bekeken. Maar daar staat geen schema in. Wel een printlayout en aansluittekeningen.Maar wat ik bedoel is het interne schema van de 10787. Aangezien dat een Roco ding is zal de kans zeer klein zijn dat het schema bij Litfinski te vinden is.....
Op de LR101 kan je LB101 aansluiten maar ook reedcontacten. Dit suggereerd een potentiaalvrij contact.
Vond net een handleiding van de 10787 waarin staat dat de ingangen galvanische gescheiden zijn. Dus gelijk principe.
Volgens mij is het dan zo dat dit los staat van de 10787, immers die staat weer achter de bezetmelding en is los van de keerluskring.