Als roco dit meteen goed had gedaan was handiger geweest maar dat is verleden tijd
Hoi.Roco heeft ook nooit van een nieuw model gesproken, maar alleen van een facelift.Daarom is de prijs ook buiten proporties. Het valt me trouwens toch al op dat duitse modellen veel gunstiger geprijst zijn t.o.v. die van de kleinere landen.Dit zal wel weer met de aantallen te maken hebben, maar ze hadden dan ook een gemiddelde kunnen nemen.Bart
Verder snap ik de opmerking over die kunststof tandwielkasten niet helemaal, die dingen zijn tamelijk onverwoestbaar
.... een gedetailleerdere dakopbouw ....
Als wij nu de hele reeks omstellen, zouden wij wachten wat met deze nog gebeurt bij LS modelsDenk de mal zou weer erg veel varianten kunne fabriceren...
ik vind hem gaaf geworden, alleen jammer dat ze voor oudere 1600 versie hebben gekozen en niet meteen voor 1700 of 1800, die samen kan voegen met de net uitgebrachte ICK rijtuigen, is toch eigenlijk een commerciele falen. Alleen hopen dat toeter los opgebracht is.