Rotterdam Rail Feeding had verleden jaar nog een plukloc van de serie 600 staan. De kortste klap is om contact op te nemen met RRF.Daarnaast lijkt het mij ook handig om het hoofd eens te buigen over een aantal goederenwagens. Je kunt hierbij denken aan gesloten goederenwagens van het type Gs, Gbs of schuifwandwagens van het type Hbis. Voor zover ik weet heeft bijvoorbeeld Railion nog een aantal wagens van het type Hbis SNAV in zijn wagenpark.Grtz,Willem
De 600 die ze nog beschikbaar hebben, rijdt "helaas" nog, dus die wordt het helaas niet.
Als ie nog rijdt, dan is ie toch niet beschikbaar Op Feijenoord heeft RRF nog een 2e "RRF 5" staan; dit is een plukloc die voor ooit voor de Railtechbeurs in de kleuren van RRF is geschilderd en van nummer 5 is voorzien. Misschien willen ze die wel verkopen.Groet, Edwin
Even een gedachtekronkel (en misschien zit ik er helemaal naast).....er zijn toch ook nog "Franse 2400-en"? Oftewel, moet het perse een ex-NS loc zijn of neem je een ex-SNCF loc en schilder je die in NS kleuren? Zie je niks van (of er moet uiterlijk grote verschillen zijn) en alleen een kleine groep spoorweg"freaks" zullen daar over vallen......Dit maakt het vinden van een "2400" wellicht wat makkelijker. Blijf je nog wel steeds met transport enzo. zitten......Etienne
De spreekwoordelijke trein is in beweging gezet. Er wordt intern gekeken of er nog terzijde gesteld materieel uit het dienstwagenpark beschikbaar is. Dit geldt ook voor de eventuele aanwezigheid van een terzijde gestelde Hippel die nog niet is afgevoerd t.b.v. sloop. Grtz,Willem