Nee Fred, Het heeft niet te maken met de ATB beveiliging.Het staat er los van. Vr Gr Peter
Hoi Klaas,nog zin in een carrièremove?
Dat klopt, Klaas, Vroeger ,als leerling monteur bij het Seinwezen in Rotterdam moesten wij soms de doorslagveiligheden doormeten .Als ze niet meer oneindig waren ,waren ze een keer doorgeslagen ,en moesten vervangen worden. Toch dacht ik, dat er spoortrajecten zijn waar wel de palen zijn doorverbonden ,(Geweest ) zoals op de Zandvoortse lijn. Ik heb ook wel eens meegeholpen om een gemagnetiseerde railtrafo te wisselen met een goede , bij de Moerdijkbrug,gewoon overdag, ''tussen de treinen door'' . Vr Gr,Peter @Fred : Sorry Fred, Ik moet beter lezen. @ Kroko : De blokindeling heeft niets te maken met de bovenleiding.
Klinkt interessant, maar zou ik nog een kans maken? Er wordt geen leeftijdsgrens genoemd, dat mag blijkbaar niet, maar ik ben 62 en al 1,5 jaar in de VUT.Dus nu krijg ik mijn geld vanzelf, als ik solliciteer moet ik er weer voor gaan werken.