En ik blijf maar hopen dat de exclusieve Benelux 1184 ooit nog eens uitgeleverd gaat worden
Heb een tijd zitten twijfelen, maar vandaag tóch maar de 1188 gekocht. Strikt gezien past hij niet in mij tijdperk (1968-1985) maar dat rekken we dan maar een jaartje op!Zo'n mooi model kon ik niet laten liggen. Echt prachtig .Maarten
Schuitjes en LSModels, dat gaat nog steeds niet lekker
Inderdaad! Heb gisteravond aan een kant extra onderdelen geplaatst. Echt niet normaal wat een details deze lok heeft!Vandaag maar even bijpassende Beneluxrijtuigen aanschaffen voordat ze niet meer te koop zijn!Het viel mij op, dat er de juiste schuitjes op zitten, terwijl ik op de site van Chris zag dat hij deze zelf moest vervangen, door een fijner maar niet 100% kloppend type:http://www.hetgroterdamproject.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=479%3Alsmodels-nmbs-1100-serie-benelux&catid=107%3Alsmodels&Itemid=51&limitstart=6Maarten
Alleen nog even in de juiste vorm buigen. Dat heeft me de bijnaam schuitjespurist opgeleverd mvg,Ivo
Ivo, dat hoeft dus niet. De schuitjes die op mijn loc zitten zijn van hetzelfde model als wat op de Roco 1100 met botsneus zit.Maarten