Tenzij je tot inkeer komt en het stel alsnog de enig juiste zilvergrijze kleur geeft.
Tsja, ik heb nog 2 mat'34 diesels liggen om af te bouwen en waarschijnlijk worden die olijfgroen en blauw. Dat zilvergrijs is wel OHMB, maar zegt mij heel erg weinig.
Tsja, ik heb nog 2 mat'34 diesels liggen om af te bouwen en waarschijnlijk worden die olijfgroen en blauw. Dat zilvergrijs is wel OHMB, maar zegt mij heel erg weinig.mvg,Ivo
Met dat OHMB heb ik ook weinig, maar in zilvergrijze livrei kan je er alles naast zetten dat de laatste 20 jaar in het Spoorwegmuseum heeft gestaan.
Nee Henk, omgekeerd. Laten we die blauwe kleur ook op de 27 in het NSM smeren. Dat aluminium zit er inmiddels al 5 keer zo lang op in museale toestand dan dat het stel er mee gereden heeft....
Groen met zilver dak kan ook nog prima (1937-1939) voor OHMB
Maarrr....Ik heb al weer bijna een omBC 2900 kit compleet thuis. Een 'redesigned' versie van degene die ik al gebouwd had.En tja... rood met reklame was wel het jasje waarin ze het langst rondgereden hebben:1953 - 1960 Blauw = 7 jaar1960 - 1968 Rood zonder = 8 jaar 1969 - 1984 Rood met = 15 jaar Grtzz,Karst