Baanvaksnelheid Wt-Bdl is 40 km/u bij mijn weten (al sedert staking van de reizigersdienst in 1953), maar volgens mij bedoelt Chris dat ook (burgemeester geeft een last die nergens op slaat). Overigens heeft Chris gelijk over dat twee keer stoppen. Vervalt natuurlijk als het reizigersverkeer wordt hervat en dan zal de baanvaksnelheid ook wel weer omhoog gaan.
moet er in Aken West kop gemaakt worden om terug te keren naar het eigenlijke Ruhrgebied (via Keulen is extra tijdsverlies).Geen idee hoe je überhaupt op dit idee gekomen bent, ik ga er van uit dat dit een beetje ondoordacht geponeerd is en dat je er best eerst eens iets over zou lezen vooraleer je hierover nog een opmerking over maakt.Met vriendelijke groet,
Maar Maaseik moet zijn Maasmechelen, klein stukje en in stein is alweer rails. Kun je via Heerlen naar Aken, en dan via Keulen of naar het Roergebied, of naar het zuiden waar de industrie beter draait.Alexander
Jullie,Nederlanders spreken van overlast in de dorpen en steden ,van de Ijzeren Rijn als die er terugkomt.Maar niemand spreekt hier over de overlast in het dichtbevolkte gebied rond Antwerpen.Bekijk de kaart maar eens en zie hoeveel drukbevolkte woongebieden hier zullen doorkruist worden, met overigens dikwijls zeer gevaarlijke ladingen.