En wat dachten de bewoners naast het eeste stuk vanaf het station. Als er toch geen treinen meer rijden kan ik best mijn tuin wat groter maken. Nu zijn er dus een heleboel tuinen met een eigen spooraansluiting En rara wie gaan er protesteren. Juist. Je wilt toch geen trein door je achtertuin hebben rijden.Gr.Eric
Net als Klaas snap ik het ook niet. Wat was er nu eerder, het natuurgebied of de spoorlijn?
De spoorlijn had ooit als bestemming de afvoer van de Beatrix mijn in Herkenbosch.
De volgorde der dingen boeit niet erg. Er moet nu, in de huidige omstandigheden, worden gekozen.
Wat mij vooral opviel is dat de Belgen kennelijk geen serieuze dubbelsporige verbinding willen, omdat dat te veel zou kosten. Liever de oude enkelsporige lijn met beperkte capaciteit. Dan vraag je je toch af of het aan die kant niet vooral een prestigekwestie is.
Nog een tunnel in Roermond, mogen we effe lachen... Die van de A73 is/zijn al eendrama.... Laten we maar hopen dat de Belgen de goederen wagons niet te hoog laden,staan ze stil voor de tunnel