Ik vraag het me af, Johnny.Even na rekenen, de DCC-MOT-08 is 65,90, delen door 8 maakt €8,23 per uitgang.De Littfinsky S-DEC-4-DC is ongebouwd 22,99, delen door 4 maakt €5,74 per uitgang. Kant en klaar wordt dat €7,50.Verder zou het beter zijn voor easy Connect als het verhaal van de DCC-MOT-8 leesbaarder maken. Er zitten tekstueel nog al wat vauten in, wwardoor het niet lekker leest.Groet,Erik
Als je de Roco wisseldecoder en de LA010 wordt dat duurder, als hij (LA010) zelf gemaakt 2.50 kost (Wim?) dan kom je per uitgang op ongeveer 10 euro... Wink
Of anders de LS150 van Lenz. (38,80 / 6 = 6,47)
Chris,Bij jou heeft het perfect gewerkt met Conrad wisselmotoren.In een ander draadje lees ik over mindere betrouwbaarheid.Kun je mij hierover meer vertellen?Groeten, Ruurd
Was inderdaad een woordje weg gevallen en dan nog in memo stijl.... gaat niet scht goed samen Wim: kan de lenz LS150 zonder extra's op de MM? (extra trafo lijkt me wel verstandig) Een extra trafo 16 V voor de lenz kan ik gewoon via Conrad bestellen of is het verstandiger om een extra setje MM te kopen? (via bv marktpl. natuurlijk)
€ 38,80 ?? Waar?