Ik roep al JAREN dat men geen zak zou veranderen aan de IRM (met bron vermeldingen), dus als men nu teleurgesteld is, tja...Maar ik blijf dapper tegen muren brabbelen, in de hoop dat men ooit luistert.
Al jaren schreeuwt Rivarossi / Hornby van de daken dat de oude modellen technisch op vele punten verbeterd gaan worden alvorends opnieuw te worden uitgebracht.Ik had gehoopt dat dit met de IRM ook het geval zou zijn dus niet Ja, een decoderstekkertje en LED verlichting en dan houdt het al op.Geen NEM schacht koppelingen of stroomdoorvoerende koppelingen, geen volledig interieur. Over de prijsverhoging maar even niets zeggen.
Maar ik blijf dapper tegen muren brabbelen, in de hoop dat men ooit luistert.
als het stel geen stroom doorvoerende koppelingen krijgt, wil dat zeggen dat er geen (wisselende) sluitverlichting in zit?
In de versie van Lima zat er wel wisselende sluitverlichting. En daar waren GEEN stroomgeleidende koppelingen..Je kreeg alleen af en toe geflikker.. als de motorloze bak geen stroom kreeg.Zal nu denk zelfde zijn of ? In ieder geval behoudt de IRM dezelfde koppelingen als dat ze al hadden.