Nummer nieuwe treinstel zal zijn : 8448.Andere panto, led licht (sluit en front) en decoderstekker.Verder geen veranderingen.
of doorverbonden met de koppelingen?
Dag luitjesIk zie een paar keer voorbij komen dat de 8201 tot 8281 heeft gereden als mede 8401 tot 8481.Dit is NIET juist.Juiste nummering is 8201 tot 8226 8427 tot 8468 8269 tot 8281Uitzonderingen waren stel 8202 werd 8495 8204 werd 8493 8217 werd 8496 8218 werd 8491 8226 werd 8497 8232 werd 8498 8233 werd 8499 8269 werd 8494 8273 werd 8489 8277 werd 8490 8279 werd 8492Deze afwijkende stellen hadden 2e klas omgebouwd naar 1e klas.Bij de defenitieve verlenging in Aken is deze wijziging ongedaan gemaakt.De 8232 en de 8233 zijn in 1997 omgenummerd. De rest is in 2002 omgenummerd.Reden: meer nieuwe tussenbakken 2e klas afgeleverd dan 1e klas.Bron.Nummers op het spoor 2005 van de Stibans.Algemene vraag waarom brengt Rivarossi niet gelijk de 8700 of 9500 uit?Hebben ze gelijk de goede indeling voor de Olympische.Groetjes Chris Rompelberg
ArnaudA : Ik snap alle linkjes niet naar Brekelmans...... 2 keer de voorpagina en 1 keer een Olympische IRM (die voorlopig niet komt)B : Wat bedoel je nou eigenlijk, want al je vragen zijn reeds beantwoord of compleet onduidelijk.Zie forum onderdeel Nurnberg en dan het draadje Rivarossi in de H0 spoor afdelingLet een beetje op, wat je neerzet, want ik snap de helft niet.
Algemene vraag waarom brengt Rivarossi niet gelijk de 8700 of 9500 uit?Hebben ze gelijk de goede indeling voor de Olympische