Wil je zeker weten dat t goed gaat neem dan gewoon secondelijm of houtlijm.
2e stukje gemaakt en hier de methode van lijmen nu. Een gedeelte houtlijm en 2 dotten gel superlijm:
....In dit geval kan de lijm nog weken blijven doorwerken (eerst goed laten uitwerken , anders blijf je plamuren)
Ik zou gewoon een stukje karton hebben genomen van de juiste dikte, eventueel met een dun laagje plamuur als je structuur in de weg wilt hebben (of strookjes fineer, als je een houten overweg wilt) en dan verven en weatheren. En dán pas op z'n plaats leggen.
Let wel nog even op twee dingen: dat de overweg laag genoeg ligt voor een railgum. En dat je een "oprit" maakt voor de trein aan beide zijde. Ik weet niet hoe dat heet, maar ik zie dat je Kadee koppelingen gebruikt. Soms heb je er eentje die iets te laag hangt en dan blijft ie steken aan de overweg. Zo'n oprit is ook nog eens natuurgetrouw. Al weet ik niet of dat in de US ook zo is, maar ik zou het zeker niet zonder doen. Maar wellicht was je dat al van plan
O ja, pas ook op dat de oprit van de weg naar het spoor niet op gelijke hoogte ligt met het spoor, maar er net iets onder.
Maar nu begrijp ik het, want je maakt het jezelf wel onnodig heel erg moeilijk.
Al mijn gebouwen hebben een frame van karton... Ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken in de toekomst.
Volgorde; weet ik eigenlijk niet. Het eerst inpassen en vastzetten is niet echt bewust gedaan. Gewoon een manier van werken.....