Goedsooo Ronald!! Join the club. Dat ding werkt perfect en je had natuurlijk een leuk uitstapje naar Airbrush Services! Mooi spul hebben ze daar hè.Groet Jaap
ik zie dat er bij bijna iedere modelbouwtafel wel styreen gebruikt wordt, in verschillende maten. en het is heel makkelijkwerken. maar waar kan je dat kopen???gr,mathyn
Hoi Ronald, zijn dat die gasten die naast digitaalservice zitten??Dan ben je daar zeker ook nog even naar binnen geweest Ik heb zelf een Badger maar geen goede compressor (helemaal geen meer) welke compressor gebruik jij voor je airbrush?Oh en graag gedaan, ik zou het zelf ook balen vinden als ik het niet zou zien en de treinen maar ontsporen, dus helpen wij elkaar
Mooi spul Ronald Een tip vwb die pipetten, loop even bij je apotheek binnen, scheelt je een vermogen. Daar kosten ze 7-8 euro per 50 stuks Gr. Remco.
Of je kijkt wat ziekenhuis personeel aan. Die kunnen je ook zo voorzien van een handvol injectiespuiten voor nop 3x raden waar ik als verpleegkundige mijn verf mee doseer Gr,Bart
Een tip vwb die pipetten, loop even bij je apotheek binnen, scheelt je een vermogen. Daar kosten ze 7-8 euro per 50 stuks
Of je kijkt wat ziekenhuis personeel aan. Die kunnen je ook zo voorzien van een handvol injectiespuiten voor nop
Ik snap alleen niet waarom er bij jou een losse metalen verfcontainer bij zit. De verf gaat er toch boven in? Hoe kun je dan die container nog aansluiten?
Maar ik weet niet of dat de Tamiya en Revell watergedragen verven aan zal tasten.
Morgen de hele dag weg met dochterlief die haar laatste deel van de militaire keuring gaat doen