ontwikkel nieuwe loks met een midden motor en niet al te hoge prijs en je zult zien dat de kinderen de treinen winkels binnen stormen.
Wat me vooral zorgen maakt is het feit dat het de huidige eigenaren niet gelukt is Märklin winstgevend te maken. Vergeet niet dat Kingsbridge een venture fonds is. Als er een soort bedrijf rücksichlos voor de winst gaat, is het wel deze. Als het hun al niet lukt, wie zou het dan wel lukken M*** weer winstgevend te maken.
Alexander, suggereer je nou dat ik mijn huiswerk niet goed doe? Want dan vergis je je toch.De marketing van Märklin deed me nog het meest aan die van Apple denken. Alleen is Apple een lifestyle accessoire geworden en dat gaat je met speelgoed/modeltreinen nooit lukken. Je zag touch point marketing aan het werk, maar dat is nooit goed uitgewerkt.- Peter
Het is me niet helemaal duidelijk of Kingsbridge nou een 'venture capitalist' of een 'hedge fund' is. In het eerste geval gaat het inderdaad om het bedrijf winst te laten maken, in het tweede geval kan er op allerlei manieren winst worden gemaakt, zelfs als de markt inzakt.Maar zelfs veel googlen levert erg weinig op, behalve dat ze waarschijnlijk op Jersey gevestigd zijn (om belastingtechnische redenen uiteraard).- Peter
(B) on 20 September 2007 HARDT GROUP Opportunities Fund, 42 Berkeley Square, London, W1J 5AW, represented by its general partner Kingsbridge Capital Management GP 2 Limited, 22 Grenville Street, St. Helier, Jersey, JE4 8PX exceeded the thresholds of 3 %, 5 % and 10 % of the voting rights in KUNERT Aktiengesellschaft and at that time held 10.05 % of the voting rights in KUNERT Aktiengesellschaft, corresponding to 379,999 of a total number of 3,780,630 voting rights. All of these voting rights were attributed to HARDT GROUP Opportunities Fund pursuant to sec. 22 para. 1 sentence 1 no. 1 WpHG and were attached to shares held by Julius Textile Investment S.à r.l., which is a subsidiary of HARDT GROUP Opportunities Fund.
Allemaal Meedoen
Inderdaad Bob, 2 assen omwisselen en een verkeerd doosje is te erg Ik zou ook om een trixversie vragen