Nu begrijp ik, Ruben, waarom jij "een apart topic voor alleen nieuws berichten" wilt hebben.
Er valt geen droog brood mee te verdienen zegt Matthijs.Nah.....kuch...hij mag een dagje meedraaien bij ons.
General Motors? Daar sta ik niet van te kijken. Weliswaar gaven ze waar de klanten om vroegen (grote auto's en het maakt niet uit hoeveel ze verbruiken), maar ze waren veel te laat om in te springen op de veranderende economische omstandigheden en publieke opinie.Märklin heeft eigenlijk dezelfde fout gemaakt. Ze hadden goed door dat ze een bepaalde markt bedienden (voornamelijk volwassen mannen met diepe zakken), maar ze zijn te lang hetzelfde blijven doen. En als ze iets nieuws deden, was dat toch vooral gericht op het Märklin-gevoel: het gevoel dat je deel bent van iets speciaals.En het was niet zozeer op branches gericht, maar op het merk. Zo zie je in een Märklin-store poppenhuizen staan. Tja, wat moet je daar nou mee? Als je een poppenhuis voor je kind wil kopen, ga je een vergelijking maken, misschien op internet, misschien in de winkel, maar je gaat niet speciaal naar een Märklin-store voor de poppenhuizen. Die focus op hun eigen merk heeft hen geen goed gedaan.- Peter
Ruben .... You make me