is toch wel prijzig....Misschien als startsysteem is het nog te doen, maar ikzelf heb alles via s88 en wisseldecoders dus ik zou mijn oude componenten moeten wegdoen met veel verlies en dan weer overnieuw beginnen...Dus overstappen op loconet, ik weet het nog niet. Mijn maat daarentegen die begint van nul, dus dat is een ander verhaal. Hij gaat nu een lijst opstellen van wat elke module precies kost, zodat we de prijs per wissel en per bezetmeldpunt kunnen vergelijken.
Je moet helemaal niets wegdoen Dirk, je hoeft het alleen maar geschikt te maken.Wissels via het LocoNet en of gewoon via Motorola of DCC dat maakt geen verschil.Voor wissels is er niet echt een toegevoegde waarde.MvgWim.
Beste,of - Uhlenbrock 63350 +/-40 €- Hansdeloof printjes 4 stuks 20 €- Materiaal in massa +/-20 €totaal 80 € gedeeld door 8 blokken is 10 € de blok.valt ook nog mee.grt dave
upgrade,vandaag de onderdelen gekregen samen met de rekening.Het gaat hier over de printplaten van Deloof.2x stroom detectie HDM10 a 2x5€