de e04 voldeed prima voor de strecke osnabrueck-hannover - de rollbahn
Ik las laatst bij Jan (44) dat de Br 44 de ruggegraat vormde van het goederenvervoer in de na-oorlogse jaren.
Toch heeft die Baureihe, samen met de Baureihe 50, in de jaren tussen het einde van WOII en de jaren zeventig van de 20e eeuw, zo'n beetje het fundament gevormd van het goederenvervoer per spoor bij de Deutsche Bundesbahn.
Ik denk dat vrijwel iedere modelspoorder wel een BR 50, BR 52 of een BR 44 in bezit heeft. Ook hier rijd een BR 44 (minitrix) met geluid. Wat wel jammer is dat het geluid verkeert is waardoor de lok nogal een blikkerig geluid heeft. Ik hoop dat dit t.z.t. eens aangepast kan worden.
Marc, ik heb in het verleden wel wat filmpjes gemaakt, maar ik was vaak ontevreden over het resultaat. Mijn fotocamera is niet zo goed toegerust voor het filmwerk. Zal nog wel weer eens een poging wagen met zo'n lange goederentrein.
Marc, ik heb in het verleden wel wat filmpjes gemaakt, maar ik was vaak ontevreden over het resultaat. Mijn fotocamera is niet zo goed toegerust voor het filmwerk. Zal nog wel weer eens een poging wagen met zo'n lange goederentrein.Groet,Ruud