, en er komt veel geld in kas. Geen zorgen maken!
ooooooooooooo datteuhh, neuhh ben ik ook niet zo bang voor hoor en wie of wat er ook in zwaar weer komt, er springt altijd wel iemand anders ergens en ooit in een opengevallen gat van een markt, zolang er ergens op deze aardkloot vraag naar is.toch grappig dat je 32 pagina's speculaties ziet van mensen die al dan of niet uberhaupt af weten van economie, koopgedrag van mensen, denkwijze van een bedrijf, precies weten hoe het zit.Zonder ook maar 1 pagina gezien te hebben van een jaar overzicht van welk bedrijf dan ook, maar toch weten wat het bedrijfsresultaat is van merk X
Als de kredietkraan gedeeltelijk dicht wordt gedraaid zal dit betekenen dat bijvoorbeeld de ontwikkeling van de Pan V en T vertraging zal oplopen. Mocht blijken dat dit het geval is, dan maak ik mij ernstige zorgen over het voortbestaan van Roco en Fleischmann.
Een Fleischmann Lint wordt thans in de winkel aangeboden voor € 169,00, terwijl de prijs aanvankelijk het dubbele was. Ditzelfde geldt voor de NS stomer, Sprinter etc. Concreet betekent dit dat ook Modelleisenbahn Gmbh hier fors moet afschrijven.