Wel juich ik toe dat sommige fabrikanten betaalbare en eenvoudige modellen op de markt blijven brengen, zoals Roco met de 2400 en Piko met de Hondekop.
Als je meer verkoopt voor een lager(e) prijs bespaar je wel weer op de transportkosten want dan gaat er meer in 1 vracht en hoef je niet later alsnog extra bij te bestellen.
Nu, in de afgelopen week 4 x email gezien van een top aanbieding met Roco materieel.leuk, omdat het lekker goedkoop is, verontrustend omdat er blijkbaar iemand bij Roco om geld verlegen zit en de (te) grote voorraden zo snel mogelijk wil dumpen. Waar is dat een voorbode van ? ( denk ik dan een tikkie achterdochtig)
Tussen al die aanbiedingen is het soms lastig om een keuze te maken maar als je weet wat je op je baan wilt uitbeelden wordt het aanschaffen van datgene een stuk éénvoudiger.Daarnaast ben ik blij dat er aanbiedingen zijn en blijven komen. Anders is de hobby straks alleen nog maar betaalbaar voor mensen met een heel goed inkomen, en laat ik die nou als werkzoekende helaas niet hebben. Zo kan je het ook eens permiteren om naast goedkopere tweedehands wat nieuwe spullen aan te schaffen voor iets minder dan de adviesprijs.