De tijd van arrogantie in de modelspoor wereld moet maar eens afgelopen zijn.
Het verband dat auto rijden de modeltrein hobby de das omdoet is wel een heel bedenkelijke opmerking en eigenlijk ook wereld vreemd.
Het zijn mensen zoals jij met jou uitlatingen, die de modeltrein hobby de das omdoet.
Dan ga ik de opmerking Malle Pietjes winkel toch in een heel ander dag licht zien.
Wat een gedoe.De klant mag beleefd korting vragen, de winkelier kan al even beleefd nee zeggen. Ingewikkelder is het niet.
Goed verhaal mijnheer pastoor, maar met net te weinig aandacht voor de verantwooordelijkheid van de fabrikant/vertegenwoordiger: de juiste verhouding in prijs, kwaliteit en productieaantallen. Als daarbij een fout wordt gemaakt en de consument laat het daardoor afweten, dan moeten winkeliers de gelegenheid krijgen van hun voorraden af te komen. Ik begrijp uit het veld dat dit tegenwoordig erg lastig kan liggen.
dus snap ik niet dat men dan zo dwars kan liggen als ergens een produkt goedkoper verkocht word, men heeft immers zijn geld binnen.
Electrotren. De fabrikant/leverancier/vertegenwoordiger heeft hier zitten suffen en is een schoolvoorbeeld voor hoe het niet moet. Dit zeggende zonder de door mij genoemde vertegenwoordiger met de vinger te wijzen.
Het succes van bv Bol.com in de boeken en cd markt heeft niet geleid to inkrimping in boekhandels cd winkels.