Tsjonge jonge, kunne ze het geld niet beter ergens anders aan uitgeven. Lekker belangrijk als iets al meer dan 40 jaar rijdt. Een Rolls Royce is ook veiliger als een eend. Maar veiligheid begint met geduld hebben en niet zo het spoor oversteken als de bomen dicht zijn zoals vorige week in KapelleRob
Wat dat betreft stel ik een sensor voor die het registreert als iets zich langer dan 1 minuut tussen de spoorbomen bevind. Dan kan er snel een signaal naar de machinist gestuurd worden, en dan hoeft nog bruikbaar materieel er niet onzinnig snel uit.
Zoiets is er al. Bij de meeste overwegen ligt er een kabel in een lus langs de spoorstaven.
Weet je dat zeker?
De spoiler onder de koppeling is maar een polyester plaatje wat al afbreekt bij een aanrijding met een ree.
Dat weet ik zeker, want ik zie ze bij elke overweg liggen. En als iemand denkt dat ze ergens anders voor dienen dan hoor ik dat graag.
Wat dat betreft stel ik een sensor voor die het registreert als iets zich langer dan 1 minuut tussen de spoorbomen bevind. Dan kan er snel een signaal naar de machinist gestuurd worden, en dan hoeft nog bruikbaar materieel er niet onzinnig snel uit.MVG, Robin