Ik ben niet bekend met de Rivarossi dus daar kan ik niet over oordelen maar zeker voor de aanbiedingsprijs vind ik het een super loc. Ik vind het een genot om hem te zien rijden
Heb je van de 1313 het stadswapen? Ik kan het allicht op termijn aankaarten. Grtz,Willem
Dat ben ik helemaal met je eens Remco. Ik heb er twee.Maar het is zichtbaar gebleven dat Electrotren in de eerste plaats de Spaanse variant van de loc heeft ontwikkeld, met name aan de kopvorm. Verder stonden bij de eerste uitgaven de buffers nog op Spaanse breedte, maar dat heeft Electrotren later keurig veranderd.Er zijn veel meer 1300'en op de markt geweest en dat waren, net als deze, vrijwel allemaal kleurversies van Franse of Spaanse locs. Er zijn maar twee merken die de moeite hebben genomen en echte NL 1300 op de markt te brengen. Vanzelfsprekend Philotrain, maar intertijd dus ook Rivarossi. Een groot succes werd het niet, omdat de loc het voor die tijd (ruim 10 jaar geleden) onvoorstelbare bedrag van ruim 400 gulden moest kosten. Maar goed, Hornby heeft de mal en zou hem in theorie dus weer kunnen uitbrengen. Het zal voorlopig wel bij theorie blijven.
Dat hoop ik ook want zeker de gerenoveerde uitv. is een must in de verzameling.Mvg Ad