Doel:€250.00
Donaties:€88.00

Per saldo:€-162.00

Steun ons nu!

Laatst bijgewerkt
op 03-06-2025

Vacature: secretaris bestuur
Algemeen

De stichting

Recente berichten

Gezocht info en foto's van standaard dwarsliggerwagen door ES44C4
Vandaag om 00:57:03
Bahnstrecke 5867 door saskia
Vandaag om 00:23:36
Onlangs gespot - gefotografeerd, de foto's door Dave.......
20 July 2025, 23:48:17
Mijn eerste H0-modeltreinbaan in aanbouw door Dave.......
20 July 2025, 23:47:30
Microstepper motoren voor armseinpalen door bask185
20 July 2025, 23:38:11
Bezetmelder brug in rolbrug blijft actief als rolbrug gestopt is door spock
20 July 2025, 23:27:47
Raadplaatje door ArjanB
20 July 2025, 23:19:53
Dat overkomt mij niet. door hmmglaser
20 July 2025, 23:14:35
Göhrener Viaduct door grossraumwagen
20 July 2025, 22:48:56
NS 1700 transfers door Gerco van Beelen
20 July 2025, 22:47:46
Sfeer op je modelbaan door wob
20 July 2025, 22:42:35
Wèhnich - Eén onbeduidend baantje op 1200 bij 1200mm door puntenglijder
20 July 2025, 22:05:41
Centraal Zwitserland: Trein, tram, kabelbaan en gondels. door Blausee-Mitholz
20 July 2025, 21:27:28
Länderbahn en Reichsbahn locomotieven. door puntenglijder
20 July 2025, 20:34:42
Rheinburg, TP V/VI door wob
20 July 2025, 20:33:21
De bouw van mijn modelbaan in Thailand door wob
20 July 2025, 20:29:04
Acherntal H0. (TP III/TP IV) door wob
20 July 2025, 20:13:45
Alt-Wutachtalbahn 2025 door Arjen52
20 July 2025, 20:09:19
"Ein kleines Kalkwerk", een nieuwe tentoonstellingsbaan door Frank 123
20 July 2025, 20:08:03
Alt Wutachbahn - Sau-Schwänzle-bahn Weizen - Zollhaus - Blumberg door Eric v C
20 July 2025, 18:42:35
Roco 69139 NS Plan V SOUND AC door VAM65
20 July 2025, 17:25:53
Roco Plan T door 008200
20 July 2025, 16:56:37
Bentheimer Eisenbahn, gisteren, vandaag en morgen. door saskia
20 July 2025, 15:53:42
Stationsplein Baden Baden door Dion
20 July 2025, 15:30:55
Noorwegen - interessante spoorzaken langs vakantieroute door Dion
20 July 2025, 15:05:44
Draaischijf uit de 3D-printer en met Arduino besturing door Joz
20 July 2025, 14:14:39
Fleischmania Nostalgia door hervé
20 July 2025, 14:01:26
Defensie wil oude koplopers ombouwen tot hospitaaltrein door spoorzeven
20 July 2025, 13:43:53
ongeremde Sikken/wagens in goederentreinen door j.ossebaar
20 July 2025, 11:51:04
Pimpen Rivarossi DD-AR door Chiel
20 July 2025, 11:49:12
  

Auteur Topic: Rivarossi NS 1310/1312 Gerenoveerd  (gelezen 161013 keer)

Arnold

  • Offline Offline
  • Berichten: 1715
Re:Rivarossi NS 1310/1312 Gerenoveerd
« Reactie #75 Gepost op: 02 December 2008, 20:24:09 »
Ook hierbij mij interesse voor een gerenoveerde 1300.  Nummer maakt mij niet uit. Wat mij betreft meerdere nummervarianten maar niet allemaal tegelijk....

Jos B.

  • NS 1607 Vlissingen
  • Online Online
  • Berichten: 6438
  • Zal 't gaan, ja!
    • Tramlijn Maastricht-Vaals
Re:Rivarossi NS 1310/1312 Gerenoveerd
« Reactie #76 Gepost op: 02 December 2008, 20:27:23 »
Ik ga voor de 1307 met 1 beens pantografen


Jos.
De Langste Modelreizigerstrein van Europa is een feit

En was 1680 cm Lang
(Rotterdam, 2009)

Rob68

  • Offline Offline
  • Berichten: 230
Re:Rivarossi NS 1310/1312 Gerenoveerd
« Reactie #77 Gepost op: 02 December 2008, 20:35:09 »
Bij deze ook interesse in een gerenoveerde 1300. Nummer maakt me niet veel uit.
Wel handig een nummer wat breed inzetbaar is.

Rob

snoen

  • Offline Offline
  • Berichten: 36
Re:Rivarossi NS 1310/1312 Gerenoveerd
« Reactie #78 Gepost op: 02 December 2008, 20:45:44 »
Ik heb ook zeker interesse in een gerenoveerde 1300. Nummer maakt niet veel uit, op ten duur een variant met enkelbeens stroomafnemers en eentje met schaarpanto's zou mooi zijn.

cor_b

  • at ,t moar exact 1:87 is
  • Offline Offline
  • Berichten: 2823
  • Doornvliet CS 1975 t/m 1995
Re:Rivarossi NS 1310/1312 Gerenoveerd
« Reactie #79 Gepost op: 02 December 2008, 21:38:15 »
Nummer maakt mij niks uit, als ie maar goed gedetaileert is de juiste panto,s etc.

Cor

Chris

  • Offline Offline
  • Berichten: 18619
    • Het Groterdam Project
Re:Rivarossi NS 1310/1312 Gerenoveerd
« Reactie #80 Gepost op: 02 December 2008, 21:40:15 »
Alles behalve de 1302  8)

rail4marcel

  • Offline Offline
  • Berichten: 5277
    • grootspoorfoto's
Re:Rivarossi NS 1310/1312 Gerenoveerd
« Reactie #81 Gepost op: 02 December 2008, 21:42:53 »
Even een toevoeging wel graag een met gewonen panto's die eenbenige panto's op een 1300 is maar niks. Maar dat is mijn mening dan.
Voor grootspoorfoto's zie site

nederbelg

  • Offline Offline
  • Berichten: 1452
  • Tijdperk IV, NS, vishaken en blauwe banen.
    • http://www.msvleuven.be/
Re:Rivarossi NS 1310/1312 Gerenoveerd
« Reactie #82 Gepost op: 02 December 2008, 21:45:17 »
Beste,

Voor mij de 1306 ;D

dave
« Laatst bewerkt op: 02 December 2008, 21:56:41 door nederbelg »
DCC, NS, Koploper, Loconet Tijdperk IV

Remco vM

  • Offline Offline
  • Berichten: 3239
Re:Rivarossi NS 1310/1312 Gerenoveerd
« Reactie #83 Gepost op: 02 December 2008, 21:45:39 »
ik heb het precies omgedraaid ;) ik vind die gewone stroomafnemers maar niks ;)
Wel een lichte voorkeur voor de 1313

1360??

Maikel van Velzen

  • Offline Offline
  • Berichten: 440
Re:Rivarossi NS 1310/1312 Gerenoveerd
« Reactie #84 Gepost op: 02 December 2008, 21:55:36 »
Hallo,

Mijn voorkeur zou uitgaan voor het nummer 1313 "Uitgeest".
Dit omdat ik zelf woonachtig ben in dit mooie dorp in de IJmond.
Ik heb even op internet rondgezocht en de volgende stadswapens gevonden.
Deze foto's zijn afkomstig van www.fabouitgeest.nl




Zijn een beetje onduidelijke plaatjes.
Misschien dat deze vereniging meer foto's heeft van het stadswapen.
Mocht er echt belangstelling zijn voor deze variant dan zou ik eventueel ook contact kunnen zoeken met deze vereniging.
Misschien zijn er wel mensen van deze vereniging actief hier op het forum

Mvg Maikel van Velzen




« Laatst bewerkt op: 02 December 2008, 21:58:46 door Maikel van Velzen. Reden: tekst toegevoegd »

Sander.

  • Offline Offline
  • Berichten: 1177
Re:Rivarossi NS 1310/1312 Gerenoveerd
« Reactie #85 Gepost op: 02 December 2008, 22:08:32 »
ik wacht ook met smart op een gerenoveerde 1300. Nummer lijkt me niet zo belangrijk, maar ik zou de (LIMA) 1314 en 1307 voorlopig even overslaan.
Mijn voorkeur gaat uit naar een exemplaar met dubbele stroomafnemers. Ik vind die eenbenige ook niet horen bij een 1300, maar das een kwestie van smaak.

Als de firma Electrotren de prijs kan mikken tussen regulier en aanbieding dan mogen ze wat mij betreft 2 nummers in een duopak stoppen.
kom maar op!!!!
(De reguliere prijs vind ik ook acceptabel, maar dan hou ik het in eerste instantie bij 1 exemplaar)

mvg

Sander.
Een baan als machinist, je weet niet wat je mist!

Albert.H0

  • Offline Offline
  • Berichten: 1891
  • Roco Fccpps vriend
Re:Rivarossi NS 1310/1312 Gerenoveerd
« Reactie #86 Gepost op: 02 December 2008, 22:38:51 »
De 1308 graag.
NS, NMBS. En daarnaast moderne EU cargo loks en werkmaterieel.

Bartje81

  • Offline Offline
  • Berichten: 1225
Re:Rivarossi NS 1310/1312 Gerenoveerd
« Reactie #87 Gepost op: 02 December 2008, 23:01:15 »
Hoi,

Ik zou ook zeker een gerenoveerde NS 1300 aanschaffen; liefst eerst eentje met tweebeensstroomafnemers, later eventueel de eenbeensvariant.

Wat nummers betreft ben ik eigenlijk juist wel fan van de 1307 (zelf mee meegereden) en 1314 (stadswapen uit de buurt), maar dat zullen verkooptechnisch misschien niet de beste nummers zijn omdat Lima die al gemaakt heeft.

@ Rode Duivel: succes met de lobby.  ;)


Groetjes,

Bart

Tedo

  • Offline Offline
  • Berichten: 2175
  • Wacht tot het rode licht gedoofd is
Re:Rivarossi NS 1310/1312 Gerenoveerd
« Reactie #88 Gepost op: 02 December 2008, 23:04:03 »
Doe dan maar de 1312 (Zoetermeer), deze is als enige 1300 zelfs anno nu nog inzetbaar  ;)
Moet ik wel weer m'n Lima 1312 vernummeren.....
Grtz!
Tedo

Albert.H0

  • Offline Offline
  • Berichten: 1891
  • Roco Fccpps vriend
Re:Rivarossi NS 1310/1312 Gerenoveerd
« Reactie #89 Gepost op: 02 December 2008, 23:07:13 »
Hmmm, daar alle nummer wel zo ongeveer zijn langsgekomen lijkt me leveren zonder opschriften erop, maar ze los meeleveren, de beste oplossing.  :)
NS, NMBS. En daarnaast moderne EU cargo loks en werkmaterieel.