Hi Salvador,Dit kan je doen met een hand boortje. Deze kan je bij de meeste modelbouw zaken wel kopen voor ongeveer €10 a €15. Je kan ze vergelijken wet de horlogemaker schoevendraaiertjes.Zeker niet met de losse Dremel uit de hand.Gr Maurice
Kan het niet met de hand, gewoon de boor erop zetten en langzaam draaien of zeg ik nu iets heel erg stoms? Zelf heb ik dat wel eens gedaan, namelijk.
Heeft iemand een idee hoe ik de cabine raampjes kan maken ?
Is eventueel met Kristal Klear mogelijk, dit is een transparante lijm waarmee je een ''belletje'' in de raamomlijsting kunt maken. Wanneer het dan transparant opdroogt heb je een raampje. Kristal Klear is o.a. verkrijgbaar bij www.gmens.nl (kijk bij ''Nieuws en Aanbiedingen'') of Jophispoor.Anders kun je de raampjes op maat uitsnijden uit transparant verpakkingsmateriaal en vervolgens met transparante lijm (bijv. Kristal Klear) in de raamomlijsting bevestigen.
Leuk ding, Salvador! Ik zie hem nu pas. Tip: kijk nog een keer extra lang naar een paar foto's van de echte stuurstand (bv. voor de hoogte van het derde frontsein, en de ronding van het dak).Ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat!Jan