Er staat me ook iets bij dat er 151-ers zijn met maar aan een kant een AK, die in paartjes worden ingezet met de AK's aan de buitenkant. Kan het echter niet zo snel terugvinden, dus mogelijk dat dit alleen plannen zijn geweest.
Dit is ook de reden geweest om de 151 te ontwikkelen. Deze kunne met hun tweetjes makkelijk een treintje van 6000 t de baas, zelfs op hellingen Grijns
Je hebt het mis, de 1300 met 2 x 2200 reed ook erts.
Citaat van: hubertus op 13 maart 2009, 22:41:34Er staat me ook iets bij dat er 151-ers zijn met maar aan een kant een AK, die in paartjes worden ingezet met de AK's aan de buitenkant. Kan het echter niet zo snel terugvinden, dus mogelijk dat dit alleen plannen zijn geweest.Deze bestaan tegenwoordig inderdaad ook GrijnsBart
op 13 maart 2009, 22:41:34Er staat me ook iets bij dat er 151-ers zijn met maar aan een kant een AK, die in paartjes worden ingezet met de AK's aan de buitenkant. Kan het echter niet zo snel terugvinden, dus mogelijk dat dit alleen plannen zijn geweest.
Blijkens nadere informatie, heeft dat nog niet eens een blauwe maandag geduurd.Waarmee jouw gelijk bevestigd is. Waarvoor hulde.
Ja dat zijn ze wel he . Al vindt ik 2 x 2200 ook wel goed . Volgens mij binnenkort leverbaar, bij MTE staat hij nu nog op oranje, maar bij roco op groen.Bedankt, groeten Mischa
Knip=> Aanvankelijk 4 x 2200, puur om het vermogen in multiple-schakeling. knipGroeten, Ruurd
Persoonlijk bericht (Online) Re: Erts treinen in HO« Antwoord #58 Gepost op: Vandaag om 18:03:23 » Antwoord met citaatCitaat van: Ruurd Benthem op 12 maart 2009, 23:06:46Knip=> Aanvankelijk 4 x 2200, puur om het vermogen in multiple-schakeling. knipGroeten, RuurdHele oude mensen weten dit misschien nog??? GrijnsSK