Beste stoptrein,Uw secretaris heeft een algemene afwijzing ontvangen met daaronder de mogelijkheid om onder andere voorwaarden deel te nemen. Wij hebben daarna geen contact meer gezocht. Uw secretaris heeft zelf gereageerd op deze brief. Wij zoeken geen zieltjes om gratis deel te nemen, wij boden alleen de mogelijkheid voor deelnemers die al in een eerder stadium waren afgewezen, zoals Intercity, meer niet. Wij vinden het jammer om te lezen dat de vereniging onderling verdeeld was over de deelname. Nog meer reden voor ons om in de toekomst deze mogelijkheid niet meer te bieden en denken inderdaad dat dat niets is om op dit forum te ventileren.Mvrgroet,leo hendriksen
Als lid en Baancoördinator van deze vereniging heb ik er persoonlijk voor bedankt, helaas dachten o.a. de voorzitter hier anders over en zijn toch gegaan.
Ik denk trouwens dat ik u de eerste dag voor de beurs heb gezien. Lachebek
BTW, wil er nog iemand een paar modules kopen
Als lid en Baancoördinator van deze vereniging heb ik er persoonlijk voor bedankt ....
Ben lid geworden van een andere club.
Wat vonden jullie van de dday tentoonstelling?
Voor iedereen die vandaag nog gaat, veel plezier.
Ik ga zo op pad.... Lekker vroeg op door die wintertijd :-| (hoe leg ik m'n 3-jarige dochter wintertijd en lekker uitslapen uit?)