Beste dirk.Het hele stationsgedeelte is 3 meter, al wat daarbuiten valt is niet zichtbaar.Jos.
Sterker nog, waarom per se een station? Verderop ligt de prachtige omgeving van Geulle. Een gezellig dorpje en iets hoger tegen de helling aan ligt de spoorlijn in een grote boog. Ideaal voorbeeld voor een modelbaan! En de materieelcollectie van Jos past er perfect bij.Eventjes snel (!) uitgetekend hoe zoiets eruit zou gaan zien. ...... Fiddleyard als onzichbare opstelruimte, neemt minder ruimte in dan een schaduwstation met wisselstraat.Ik zou het wel weten als ik Jos was
Sterker nog, waarom per se een station? Verderop ligt de prachtige omgeving van Geulle. Een gezellig dorpje en iets hoger tegen de helling aan ligt de spoorlijn in een grote boog. Ideaal voorbeeld voor een modelbaan! En de materieelcollectie van Jos past er perfect bij.
FF zonder dollen, ik vind het een bijzonder ambitieus plan maar ik begin me ook af te vragen of je niet teveel wilt op een te kleine ruimte.Iemand had trouwens de opmerking om maar bijv. de helft van het station te bouwen (vanaf de voorkant gezien alleen de linkerhelft) om daarmee meer ruimte te krijgen in je sporenplan.Ik heb daar vlgs mij nog geen antwoord op gezien.