En de schaal van het gebouw blijft gewoon 1:100 (dat is dan pech hebben voor die preisertjes)
@ Remco.Volgens mijn berekeningen moeten op de middelste 5 sporen van het schaduwstation gemakkelijk treinen van 6 bakken kunnen staan. (Dit is de maximale treinlengte die ik voor ogen heb.)
De tekening in Paint is alleen maar even om jullie een indruk te laten krijgen wat ongeveer de bedoeling is, en waar nodig veranderd worden.
@ Ronald.Daarom is dit draadje, om advies in te winnen.Jos.
Ook ik heb vroeger op een A4'tje ontwerpen gemaakt, waarna het bouwen bleek dat ik met zeer rappe spoed het huis van de buren erbij moest kopen om die draagmuur te kunnen slopen
we willen je allemaal met alle pklezier van de wereld helpen, maar ik ben bang als je op deze voet doorgaat er weinig hulp meer over gaat blijven.Dit is geen sneer, maar een welgemeend probeersel om je beter te laten kijken naar de adviezen die her en der gegeven worden.
Voor zover was dit even een voorproefje.Als ik nog dingen kan verbeteren? Roept u maar!!!!
Jos, de adviezen heb je nu gehad. Nu jij nog aan de tekentafel!
Tekentafel is te klein, ik teken op de lege zolder.
Ik kan moeilijk een tekening van meer dan 3 meter omzetten om dit op het forum te plaatsen.Vandaar die paint, ik ontwerp dan ook niet in Paint.