Nou ja zoals gewoonlijk gaan dingen soms wat sneller
Remco, zonder je tegen de benen te schoppen, maar ik denk dat deze baan lelijk wordt door zijn strakheid. Er is weinig swung of smeuigheid. Iets meer naar de natuur kijken kan denk ik geen kwaad. MvgWim.
Ieder zijn eigen smaak toch
Op zich hou ik ook van strak. Maar als je nu in het midden van het paradebaanvak de sporen een centimeter ofzo naar de rand trekt, heb je toch een soort van 'erg flauwe' boog.Of misschien juist van je af duwen, moet je wel iets van de achtergrond afhalen. Het baanvak wat je als voorbeeld gebruikt (zandvoort) ligt op dat punt wel erg recht, in een uitsparing in de duinen.Gerard.
Hoi Mark,Daar heb ik over gedacht, maar dat wil ik niet. Dit komt net boven de bovenleiding uit, als ik het laat golven dan zie ik straks het raam achter de portalen. Uiteindelijk zal hetwel gaan golven door begroeiing maar het hout houd ik liever strak zoals het is Gr. Remco.
Allen dank!Dat doe ik dan maar he Gr. Remco.
Hoi Gerard,Dank je, maar nee die kap zit goed, de decoder zit heel ergens anders, onder de lange huif. Ik heb er ook al naar zitten kijken maar het lijktniet dat ik er iets aan kan doen.Gr. Remco.